Couple's Kitchen Nightmare
Sepasang suami isteri yang tinggal bersama ibu bapanya mahukan rumah sendiri. Tetapi selepas mendapat kunci rumah baharu, mereka mesti menghadapi mimpi ngeri pengubahsuaian masalah struktur, plumbum dan serangan anai-anai.