A Wall of Problems
Selepas sedar rumah mereka terlalu kecil, Ron dan Sylvia mencari rumah idaman. Walau bagaimanapun, mereka menghadapi penambahan belanjawan dan cabaran pembinaan yang mungkin memaksa mereka memikirkan semula reka bentuk.