A Reno Rollercoaster
Peguam di kejiranan Silver Lake di Los Angeles bosan menyewa. Mengemudi pasaran yang kompetitif, mereka mendarat rumah pertama mereka bersama-sama, tetapi isu struktur yang mahal dan kelewatan yang lama menyebabkan mereka hampir memanggilnya berhenti.