Reno Budget Up the Chimney
Ibu bapa baharu bersedia untuk menukar rumah bandar sewa untuk rumah di Lembah San Fernando di California. Kerja pada bilik mandi utama dan dapur mereka berjalan sehingga masalah cerobong yang tidak dijangka mengancam rancangan dan belanjawan mereka.