Vexed by a Vintage Reno
Apabila pasangan Denver menangani pengubahsuaian rumah vintaj, mereka menemui masalah vintaj yang boleh menghalang mereka daripada berpindah. Daripada isu elektrik hingga masalah gelegar lantai, setiap pembaikan mengambil sedikit daripada bajet mereka.