A Place for Mom in California
Sepasang suami isteri California mencari rumah dengan ruang sebagai menjadi rumah tamu atau suite ibu mentua. Sebelum mengubah suai, mereka menemui beberapa kejutan mahal dan memakan masa, termasuk cat berasaskan plumbum dan asbestos.