Star-Crossed
Ritual Wesen yang tak bertamadun dibawa ke masa kini dan Nick, Hank dan Wu sudah lima langkah di belakang pembunuh bersiri. Untuk membantu siasatan, Monroe menyamar. Sementara itu, perang Tembok Hadrian menentang Black Claw semakin sengit.