The Believer
Seorang pengkhotbah evangelis menggunakan identiti Wesennya untuk mendapatkan lebih ramai pengikut. Sementara itu, Kapten Renard mengambil langkah selanjutnya untuk mendapatkan kuasa dalam kerajaan tempatan.