Wesen Nacht
Nick dan Hank menyiasat gelombang vandalisme kumpulan Wesen yang mengakibatkan kematian pemilik perniagaan tempatan dan penculikan rakan Monroe dan Rosalee. Apabila menyiasat, Portland bukanlah satu-satunya bandar yang dilanda gelombang keganasan.