Skin Deep
Apabila Nick dan Hank terserempak dengan seorang wanita muda dan cantik yang kelihatan berusia 70 tahun semalaman dan mati, mereka mengesyaki Wesen. Eve mencari tahu tentang urusan jahat Kapten Renard.