Map of the Seven Knights
Monroe mendapat panggilan daripada saudara di Jerman yang akan membawa Nick lebih dekat dengan nenek moyangnya. Keadaan menjadi rumit apabila kumpulan jahat Black Claw juga mengejar artifak yang sama.