Lycanthropia
Berikutan serangan kejam di dalam hutan, Nick dan Hank terjumpa penyakit Wesen yang menakutkan yang mungkin menjadi inspirasi untuk mitos serigala jadian zaman moden. Di tempat lain, penyiasatan Eve mendedahkan sesuatu yang mengejutkan.