Lost Boys
Rosalee hilang selepas sekumpulan anak-anak yatim piatu menyasarkannya sebagai contoh ibu yang mereka idamkan selama ini. Nick dan Hank bergegas mencari Rosalee selepas menemui kaitan dengan kes orang hilang sebelum ini yang tidak berakhir dengan baik.