The Grimm Identity
Selepas ibunya dipenggal dan kematian Juliette, keadaan menjadi lebih huru-hara untuk Nick. Pencariannya untuk kebenaran membawanya kepada Ejen FBI Chavez dan menjadikannya dingin dengan orang yang rapat dengannya.