The Taming of the Wu
Dengan gigitan yang dialaminya, Sgt. Wu terjerat dalam masalah. Selepas bertemu dengan Bonaparte yang misteri, Adalind berhadapan dengan keputusan sukar yang boleh mengubah kehidupan dia dan Nick selamanya.