Eve of Destruction
Nick dan kumpulan itu masih terkedu dengan serangan hendap dan pengembalian mengejut "Juliette", tetapi tidak semuanya seperti yang dilihat. Memandangkan keganasan Wesen semakin meningkat, Monroe dan Rosalee mencari jawapan daripada Majlis Wesen.