Inugami
Apabila kepala lelaki muda yang terputus ditemui di bawah jambatan, Nick dan Hank mendapati itu kes Wesen Jepun yang bertindak mengikut tradisi kuno membalas dendam. Adalind memutuskan untuk kembali bekerja di firma guaman lamanya.