Kimberley Duband
Helga Duband lari ke Australia daripada Holocaust dan cucunya, Kimberley, mewarisi cintanya pada masakan Yahudi. Kylie membantu Kimberley menyediakan makan malam Shabbat berupa Sup Bebola Ayam Matzah, brisket daging dan Kaiserschmarrn dengan Apfel Mousse.