Indira Naidoo
Wartawan Indira Naidoo dan keluarganya melarikan diri dari Afrika Selatan pada puncak Apartheid, akhirnya tiba di Australia. Indira bantu hasilkan taman bumbung dan bersama Kylie, dia memasak hidangan tradisional Afrika Selatan untuk pekerja di sana.