Parastoo Bahrami
Parastoo Bahrami lari dari perang Afghanistan dan menjalani kehidupan baharu di pinggiran barat Sydney dengan buat lawatan makanan. Ini bulan Ramadan dan setelah membawa Kylie, mereka memasak beberapa hidangan tradisional Afghanistan untuk berbuka puasa.