Roaa and Sami Mansour
Roaa dan Sami Mansour meninggalkan Syria bagi keselamatan keluarga. Mereka memasak bersama Kylie untuk berterima kasih pada mereka yang membantu dengan menu termasuk Maklouba dan biskut manis Kleicha, bersama dengan beberapa tarian Syria.