Wonderful Indonesia Flavors
Cef selebriti, Rinrin dan Tobie Puttock teroka pelbagai budaya dan tradisi Indonesia dan jelajah ke lima destinasi baru. Dari Pulau Lombok ke Bandar Jakarta, Rinrin dan Tobie temui pelbagai makanan serantau dan kesan budaya.