Jakarta - New York of the East
Ibu negara Republik Indonesia, Jakarta ialah sebuah bandar metropolitan dengan populasi lebih 9 juta rakyat. Di bandar yang sentiasa sibuk, Cef Rinrin dan Tobie bersiar-siar di gerai makanan yang jual makanan kegemaran ramai macam Ketoprak dan Sup Bontot.