Rinin dan Tobie ke Lombok dan nikmati pemandangan cantik dan budaya orang Sasak yang menarik. Sementara di sana, mereka kembara melalui pantai yang cantik dan makan makanan lazat bandar itu macam Ayam Taliwang dan lain-lain.