Dami Im
Penyanyi dan penulis lagu Korea, Dami Im berhijrah ke Australia pada 1998 dan terkenal pada 2013 setelah menang Australian X Factor. Bersama Kylie, mereka menyediakan barbeku Korea, penkek makanan laut dan sup taufu jang.