Kylie Kwong
Sebagai keturunan Tionghoa Australia generasi ketiga, Kylie Kwong mengembangkan karier dengan memasak bersama beberapa cef terbaik Australia. Dia telah merangkul warisan budayanya dan kemahiran memasak dengan hidangan yang dia masak bersama ibunya.