Nazeem Hussain
Pelawak Nazeem Hussain membesar di Australia dan dijaga oleh ibu bapa Sri Lanka beragama Islam. Untuk meraikannya, dia dan Kylie memasak hidangan tradisional Sri Lanka seperti Kottu Roti, Kari Ikan dengan Iddiyappam dan Watalappan sebagai pencuci mulut.