Professor Munjed Al Muderis
Doktor bedah terkenal dari Iraq, Munjed Al Muderis, lari dari rezim kejam Saddam Hussein untuk mulai kehidupan baharu di Australia. Dia dan Kylie memasak hidangan tradisional Iraq, termasuk Margat Bamya, Kubba Moussel dan puding beras dengan sirup kurma.