Zanpakuto Renji, Zabimaru berasa jengkel kerana Senbonzakura Byakuya mendapat pujian. Kemalangan kecil menyebabkan mereka terperangkap di fasiliti Jabatan Penyelidikan dan Pembangunan. Semasa cuba lari, Zabimaru dapati Senbonzakura lebih menyusahkan.