Ichigo bertempur melawan Muramasa untuk menyelamatkan Ketua Kapten Yamamoto.Yoruichi, Shunsui dan Jushiro sedar Zanpakuto berusaha menghalang mereka daripada menemui Ichigo dan Ichigo kunci kepada rancangan Muramasa.