Selepas kekalahan Muramasa, kebanyakan Zanpakuto kembali kepada tuan mereka, kecuali Kazeshini yang masih mahu bunuh Shuhei Hisagi. Di Rukon, Kazeshini bertemu bayi yang kehilangan bapa akibat Haiwan Pedang. Bayi itu enggan meninggalkan Kazeshini.