Pertarungan antara Rangiku dan Momo melawan Haineko dan Tobiume sengit. Kapten Toshiro Hitsugaya menemui Zanpakuto dia, Hyorinmaru. Untuk memulihkan ingatan Hyorinmaru dan membuktikan dirinya sebagai tuan sebenar, Toshiro mencabar Zanpakutonya.