Karakura alami serangan, mangsanya ialah gadis sekolah dengan pesona beruang merah jambu. Seorang gadis baru, Kyoko Haida, berpindah ke kelas Orihime. Selepas Orihime tak sengaja tunjuk kuasanya, Kyoko berminat dan kata Orihime layak jadi temannya.