Ichigo, Renji, Rukia dan Izuru pengsan selepas terdedah kepada racun Konjiki Ashisogijizo. Konjiki Ashisogijizo kemudiannya mencari mangsa seterusnya tetapi dihalang oleh Yachiru Kusajishi.