Koga Kuchiki tumpaskan pemberontak yang mengancam Seireitei dengan kuasa Zanpakuto Muramasa bersama Ginrei Kuchiki dan datuk Byakuya Kuchiki. Kekuatannya musnahkan Dewa Maut yang derhaka diakui oleh Kesatuan Roh kecuali Ginrei.