Dordoni membuat cubaan terakhir untuk memenangi pertarungannya, tetapi dia kalah kepada Ichigo. Ketika Ichigo dan Nel meneruskan perjalanan mereka ke Las Noches, Exequias, skuad pelaksanaan Hueco Mundo, tiba untuk membunuh Ichigo.