Ichigo dan rakan-rakannya tiba di Las Noches, kubu Aizen, di mana mereka memecahkan dinding dan menyerbu masuk ke istana. Ichigo cuba meninggalkan Nel, tetapi dia mengikut Ichigo ke dalam istana dan menangis sambil mengejarnya.