Ichigo melawat Shinji Hirako di tempat persembunyian Visoreds untuk mengetahui cara mengawal Lompang dalamannya. Dia cuba mendapatkan jawapan secara paksa, tetapi Hiyori Sarugaki mengganggu pertempurannya dengan Shinji.