Isshin Kurosaki muncul dalam bentuk Dewa Maut dan mengalahkan Grand Fisher dengan satu serangan. Isshin dan Kisuke membincangkan bahawa Sosuke Aizen telah membuat hubungan dengan Lompang dan cuba mencipta Arrancars.