Uryu diserang oleh Menos Grande dan diselamatkan oleh bapanya, Ryuken. Dia memberitahu Uryu bahawa dia boleh membantunya mendapatkan semula kuasanya. Sementara itu, Kon berada di dalam badan Ichigo dan dia dikejar oleh Grand Fisher.