Kulai
Di Kulai, Jason Yeoh merasa secawan kopi yang dibuat dari biji kopi tempatan yang telah ditanam turun-temurun. Dia turut melawat gerai mi berusia 60 tahun tersembunyi di lorong tidak bertanda dan menemui hidangan tradisional untuk festival tempatan.