Bentong
Bentong mungkin hanya mempunyai tiga jalan utama, tetapi penuh dengan jejak penoreh getah dan pelombong dari Guangxi. Jason Yeoh mengenali penduduk tempatan dan makanan asas mereka, termasuk hidangan tengah hari, tauhu diisi kucai dan sos halia pedas.