Alor Setar
Ruji di kebanyakan rumah, namun peranan nasi lebih besar di meja makan di Alor Setar, mangkuk nasi Malaysia. Jason Yeoh bertemu seorang cef yang membakar lidah dan perut dengan hidangan pedasnya dan mencuba hidangan yang terdapat pada acara yang baik.