Kota Tinggi
Di pelabuhan Kota Tinggi berhampiran khatulistiwa, Jason Yeoh menikmati tiram mentah yang segar dan manis. Kemudian, dia mencuba resipi mi yang telah diwarisi selama tiga generasi dan nasi ayam yang paling popular di Nan Rou.