Penarik
Di tepi pantai Penarik, di mana laut dan sungai bertemu, Jason Yeoh merasai kekayaan makanan laut dan cerita. Dia mengunjungi kampung warisan di mana dia mencuba sup masam dan makanan laut bersalut sambil merasai pengaruh Hindu, Buddha dan Islam.