Jelebu
Menikmati pemandangan sepanjang jalan berbukit, Jason Yeoh menikmati tumbuh-tumbuhan hijau dan hutan gunung yang padat di daerah Jelebu. Pemandangan di meja makan juga sama mengagumkan, menampilkan mi Hainan, kek krim dan kari kaya halal.