Semenyih
Jason Yeoh mengikuti laluan pelombong timah di Semenyih sebelum menyegarkan seleranya dengan dua hidangan vegetarian dari kedai India: rojak dan cendol. Serta, Jason berhubung dengan penduduk kampung melalui kulit babi goreng berinti bubur, mi dan nasi.