Balik Pulau
Dikenali sebagai taman Penang, Balik Pulau di Malaysia ialah bandar idaman dengan makanan laut segar, rempah dan durian. Jason Yeoh menikmati kerang dan mi, serta kunjungi tempat percutian di puncak bukit untuk mengetahui keistimewaan kawasan ini.