Pekan Nanas
Bekas ibu kota nanas Malaysia, Pekan Nanas, tanaman utamanya adalah nanas yang berjus, wangi dan tidak membakar lidah. Jason Yeoh mengenali manisan ini serta mi, gulung daging dan ikan paling segar yang dipanggang dalam daun pisang.