She Still Messages You
Jose memesan makanan untuk Louise sambil berlatih bahasa Inggerisnya. Keghairahan bertukar menjadi kekecewaan apabila Tionne dan David bersatu semula. Rebekah curiga terhadap Cristian apabila dia melihat interaksi media sosial yang mencurigakan.